UNI Eiropa konference Tulūzā atzinīgi novērtēja arodbiedrību darbu Zvanu (klientu apkalpošanas) centros, organizējot solidaritātes akcijas visā pasaulē, lai mainītu spēles noteikumus un uzlabotu darba apstākļus šajā nozarē.
Franca Salis-Madinier, UNI Eiropa ICTS prezidente, pastāstīja kongresa delegātiem par iecerēm UNI Zvanu centra aktivitāšu mēnesī, kas tradicionāli notiek ik gadu oktobra mēnesī.
Šogad arodbiedrība plāno pievērst uzmanību jautājumiem, kā uzlabot darba apstākļus, kā ierobežot sociālo dempingu uzņēmumu starpā.
Arodbiedrības delegāti Eiropas Uzņēmumu padomes darba kārtībā vēlas iekļaut jautājumu par minimālo standartu un pamatprincipu ievērošanu, kas noteikti ETNO zvanu centra vadlīnijās.
Visbeidzot, arodbiedrības aicinās valdības veikt pētījumus par darba apstākļiem zvanu centru sektorā, lai labāk izprastu grūtības un riskus, kam pakļauti šīs nozares darbinieki. Pētījumā piedalīsies valsts un nevalstiskā sektora eksperti, kā arī sociālie partneri.
Vairāk par Zvanu centra mēneša aktivitātēm >>> ŠEIT